Belevenissen van pupil van de week Mats van den Heiligenberg

8 mei 2017 7:45

Mats van den Heiligenberg

Het begon allemaal bij de voorbespreking, toen kreeg ik een BZS bal. Toen hadden we het over de vorige wedstrijd wat wel en niet goed ging. Toen gingen we het over deze wedstrijd hebben tegen Theole die kampioen konden worden. Daarna hadden we het erover waar wie moet staan.

Daarna gingen we naar de kleedkamer. Toen gingen we de warming-up doen. Ik mocht toen de keeper inschieten. Toen begon de wedstrijd. Ik mocht de eerste actie maken en op goal schieten. Ik had hem gescoord. In de 1e helft was het 1-2 voor Theole. De 2e helft ging van start, het werd 2-2 en in de 88e minuut scoorde BZS. Alleen de grensrechter die vlagde, maar de scheids liet het spel doorgaan, omdat hij geen buitenspel erin zag. Dus Theole werd woedend op de scheids, want ze konden dus kampioen worden, maar Theole ging klagen en de scheids rende naar zijn hokje bij de kleedkamers, en sloot zich zelf op. Toen Theole weg was ging hij uit zijn hokje. Dus de wedstrijd is gestaakt en wordt donderdag 11 Mei verder gespeeld van de overige minuten. Ondanks het einde van de wedstrijd, heb ik genoten van mijn dag bij BZS.

Bron: Gerwin van Beusichem