Cor Stuivenberg overleden.

8 maart 2017 21:15

Vanmiddag bereikte ons het droevige nieuws dat Cor Stuivenberg na een kort ziek bed is overleden.

Cor was een echte BZS man, die jarenlang veel voor BZS heeft betekend. Als er overdag bijvoorbeeld een leverancier iets af kwam leveren dan ging Cor trouw op de fiets naar BZS. Jarenlang was Cor wedstrijdsecretaris op de zondag, op dinsdagavond draaide hij bardienst en was onderdeel van de schoonmaakploeg. Het afgelopen jaar stopte Cor met deze activiteiten en hij wilde meer tijd doorbrengen met Corrie. Helaas is dat van korte duur geweest. Cor bedankt voor jouw hulp en steun en wensen Corrie en Jan veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. Komend weekend zal  voor alle thuis wedstrijden één minuut stilte in acht worden genomen.

Cor wordt in besloten kring begraven. Op verzoek van de familie kan condoleren middels een kaart.

Het Bestuur