OPROEP: Versterking gezocht Commissie Communicatie

3 september 2017 7:30

David Roberts

Beste BZS-vrienden,
De Commissie Communicatie is op zoek naar jou!
Hieronder wordt kort uitgelegd wat er gevraagd wordt, je kunt je direct aanmelden of vrijblijvend vragen naar meer informatie. Lijkt het je wat, meldt je aan, we hebben je nodig.

Waar zijn we naar op zoek?
We zoeken 2 tot 3 mensen met een BZS hart die iets voor de club willen betekenen.

Wat houdt het in, de Commissie Communicatie?

De Commissie Communicatie is verantwoordelijk voor de website van bzs: www.vv-bzs.nl
Dit betekent het (laten) plaatsen en beheren van informatie op de site. Dit is uiteenlopend van nieuws tot sponsoren met banners op de site.
Je denkt mee met het opstellen van een Communicatie plan voor BZS, waar willen we met de website en mogelijk andere social media naar toe en hoe zetten we dat in.
De functie is erg afwisselend, je krijgt met alle andere commissies te maken, je overlegt met het bestuur en natuurlijk kom je in contact met de leden van BZS.

De reden van een Commissie is dat niet alle taken bij 1 persoon komen, maar dat het takenpakket juist verdeeld wordt. Vele handen maken licht werk, we gaan voor samenwerking!

Hoeveel tijd kost de commissie?
Je kunt rekening houden met de volgende inschatting.
- Om de week zit je met de Commissie leden van Communicatie 2 uur samen
- Om de twee maanden heeft een afgevaardigde van de Commissie Communicatie een afspraak met het bestuur om deze bij te praten, reken ook op 2 uur. (Let op, een afgevaardigde, dus je hoeft niet iedere keer zelf aanwezig te zijn)
- Beheer en plaatsing actuele zaken website ca. 2-3 uren

Wie zitten nu in de Commissie Communicatie?
Helaas is de commissie nu niet bezet waardoor niet het maximale uit de website en social media gehaald wordt

Ja ik heb een BZS hart en wil graag mijn steentje bijdragen, wat moet ik doen?
Neem contact op met de Commissie Communicatie via email [email protected]
Laat je contact gegevens (naam, mobiel nummer) achter en we nemen contact met je op.
Ook voor meer informatie kun je via het emailadres met ons in contact komen.
We rekenen op je en kijken uit naar een leuke samenwerking.

Met vriendelijke groet,
Het bestuur