BZS-jeugd bedankt iedereen voor jeugddagen

22 oktober 2015 18:30

Beste BZS’ers,

Hierbij een woord van dank richting het organisatiecomité, sponsoren en vrijwilligers, die het gezamenlijk mogelijk hebben gemaakt dat de BZS jeugd met 155 spelers op woensdag 22 oktober Toverland te Sevenum zichzelf uitstekend heeft vermaakt en vandaag bij BZS de velden bevolkten.

Een prima organisatie heeft de basis gelegd voor deze bijzonder succesvolle dagen en ik denk dat ik namens alle aanwezigen en betrokkenen, mijn hartelijke dank namens alle kinderen en hun ouders hierbij dan ook uitspreek.

Als ik het goed begrepen heb, is dit voor het 28ste jaar op rij bijzonder succesvol georganiseerd. Alle verenigingen in de omtrek kunnen jaloers zijn op een dergelijk evenement, wat naast het voetbalgebeuren ook de sociale saamhorigheid binnen de vereniging enorm bevorderd.

Gezien de stralende en bij sommigen zeer modderachtige tenues en gezichten, is het evenement ook dit jaar weer als een enorm succes te bestempelen.

Een sfeerimpressie van beide dagen zal binnenkort te bewonderen zijn op het Narrowcasting systeem in de kantine, wat deze week live is gegaan.

Eenieder die / prijswinnaars bijgeslotenop welke wijze dan ook bij deze jeugddagen is betrokken, hartelijk dank voor jullie betrokkenheid en op naar de 29ste keer.

Update 23-10:

Winnaars zeskamp