BZS en SKPC gaan samen een nieuwe uitdaging aan

30 november 2016 12:00

Luc Frantzen en Gerwin van Beusichem

Beste BZS'ers en andere belangstellenden,

De afgelopen maanden heeft het Bestuur van BZS meerdere gesprekken gevoerd inzake het beschikbaar stellen van onze accommodatie voor de (sport)BSO van SKPC. Vriendenschaar en Focus hebben er goede ervaring mee en willen niet meer zonder deze activiteiten. Wij vinden het belangrijk dat kinderen de mogelijkheid hebben om sportief bezig te zijn. Daarnaast maken kinderen kennis met vv BZS en dit kan leiden tot een lidmaatschap van onze vereniging. Eveneens wordt op deze tijdstippen geen gebruik gemaakt van onze accommodatie. Hierdoor heeft het Bestuur besloten om een samenwerking met SKPC aan te gaan.

Met ingang van 1 februari 2017 start SKPC een nieuwe (sport) BSO bij voetbalvereniging BZS aan de Wielstraat in Beusichem. De opvang van de kinderen op deze BSO zal plaatsvinden in de kantine van de voetbalclub. Voor het buitenspelen wordt gebruik gemaakt van de voetbalvelden.

SKPC beschikt inmiddels over jarenlange ervaring met sport BSO’s in Culemborg bij zowel VV Vriendenschaar en Vv Focus.

Alle ruimte voor ontwikkeling

Op BSO BZS is veel gelegenheid voor de kinderen om zich te ontwikkelen. Lekker buiten spelen en sporten met vriendjes op de voetbalvelden of, wanneer daar behoefte aan is, even lekker niets doen met een boekje op de bank. Na school wil je tenslotte doen waar je zin in hebt, net als thuis. Op BSO BZS is het allemaal mogelijk, uiteraard onder begeleiding van onze professionele pedagogisch medewerker(s).

Start BSO BZS

Op BSO BZS zijn maximaal 30 kindplaatsen beschikbaar voor kinderen van 4 – 12 jaar.

Afhankelijk van het aantal kinderen, leeftijd en zelfstandigheid wordt de groep door 1 of 2 pedagogisch medewerkers begeleid. Bij de aanstelling van de pedagogisch medewerker(s) voor deze BSO zal gelet worden op affiniteit met sport.

De locatie is vanaf januari 2017 geopend op maandag, dinsdag en donderdag na schooltijd.

Bij voldoende belangstelling zal de locatie  ook op andere dagen geopend worden.

Heeft u interesse voor deze BSO voor uw kind, neemt u dan contact op met plaatsingsconsulente Jacqueline Guiting, telefoon 0345-517477  of e-mail [email protected].
Graag onder vermelding van de door u gewenste opvangdagen.