BZS MO11 KAMPIOEN!!!!!

24 november 2016 20:45

Aanstaande zaterdag is het dan zover......we kunnen de kar op! Na een zeer succesvol seizoen met geweldige uitslagen, gaan we zaterdag vieren dat we KAMPIOEN zijn. We spelen thuis tegen Everstein om 10.45 uur.

Aan het begin van het seizoen stel je een doelstelling......dat was er maar 1 en dat is KAMPIOEN worden. We zij laat begonnen met de trainingen dit seizoen ivm vakanties. Dus voor de start van het seizoen pas een week getraind.....gaat dit goed uitpakken? Dat zal blijken in de loop van het seizoen. In die eerste week zijn we druk bezig geweest om ons voetbal te verbeteren, leren coachen, snel inspelen, en termen leren als open draaien. Dit pikten onze meiden al goed op!De eerste wedstrijd die we speelden was een bekerwedstrijd, deze wedstrijd werd dik gewonnen! En je zag al wat terug van de training! Dus de start was best goed!! In de weken erna hebben we de trainingen steeds herhaald en je zag per wedstrijd het voetbal vooruit gaan. Veld breed houden sneller inspelen en de bal verleggen naar de andere kant van het veld. Als trainers ben je dan best wel trots dat je de trainingen terug ziet in de wedstrijden!! De ene naar de andere wedstrijd werd gewonnen. En dan kom je ineens de nummer twee uit de competitie MEC tegen. Die zaterdag waren wij niet op volle oorlogsterkte dus even contact gezocht met de leiding van MEC of we de wedstrijd door de week konden spelen. Dat was geen probleem. Wij op een maandagavond afgereisd naar Maurik. Even de meiden scherp gemaakt voor de wedstrijd en aan de warming-up begonnen. Het was wel een van de mooiste wedstrijden van het seizoen!! We speelden de bal snel rond......veld goed breed en vijf doelpunten gescoord. Bij sommige van deze doelpunten hebben wij als leiding alleen maar kunnen applaudisseren....de bal van achteruit inspelen naar de zijkant kaats naar het midden bal diep achterlijn halen voorzet en doelpunt!! Wat een geweldig voetbal werd er gespeeld door onze meiden. De wedstrijden erna werd het voetbal alleen nog maar beter en kon je merken dat de meiden gretig waren om het eind doel te bewerkstelligen!! KAMPIOEN WORDEN!!!
Elke wedstrijd werd gewonnen met schitterend voetbal. Meiden jullie hebben het super gedaan dit seizoen, en geen uitzondering daar gelaten!!
Kiki, Nicolle, Marley, Robbin, Laura, Sanne, Femke, Lotte, Demy, Joyce, Norelle SUPER GEDAAN EN GEFELICITEERD!!

En deze krijgt een speciale felicitatie.......Benthe Verploeg! Wij hopen dat je snel hersteld en weer mee kan spelen in ons geweldige team!!

Dus iedereen aanstaande zaterdag naar BZS om onze KAMPIOENEN aan te komen moedigen!!!!

De Technische staf MO11