BZS JO9-2 wint met 6-2 van MEC'07

24 september 2016 9:00

In de eerste minuten van de wedstrijd zijn de teams aan elkaar gewaagd. Het golft op en neer. De verdediging van BZS zit goed in elkaar. Na 5 minuten zetten ze meer druk en dat wordt beloond met het eerste doelpunt in de 10e minuut. Luuk (7) scoort vanuit de kluts. Direct start MEC de tegenaanval en de sterke nummer 3 doet een doelpoging. BZS pakt direct de bal terug en Devon (9) weet binnen een minuut een tweede doelpunt te maken, een mooi hard schot in de linkerhoek. In de 16e minuut volgt het derde doelpunt (opnieuw Luuk), recht onder de keeper door. MEC probeert een vuist te maken, maar elke aanval wordt in de kiem gesmoord door de sterke verdediging van BZS. Teveel man van MEC blijven achterin hangen, waardoor de aanval zwak blijft. In de 24e minuut wordt Devon van BZS zwaar getackeld door de nummer 3 van MEC, waardoor Devon geblesseerd naar de kant moet.
In de tweede helft komt de nummer 3 van MEC op stoom. Hij weet een paar keer door te breken, maar hij schiet twee keer naast. BZS trekt weer snel het initiatief naar zich toe en weet dit snel te verzilveren door twee mooie goals. Eerst Stef (3) en daarna Luuk (7). Vervolgens weet de nummer 3 van MEC echt door te breken. In korte tijd scoort hij tweemaal achter elkaar. Het wordt 5-2. Kan MEC alsnog een vuist maken en BZS op de knieën krijgen? Nee, in de laatste minuut scoort Devon de 6e goal voor BZS. Ze hebben terecht gewonnen! De scheidsrechter Naud van de Kar fluit een geweldige wedstrijd.