UPDATE: BZS foto archief ofwel uit de oude doos

4 september 2016 22:00

Beste BZS leden, oud leden, sponsors en andere belangstellenden,

Er is in de zomer maanden bij BZS weer heel veel uitgevoerd en opgeruimd. Tijdens het opruimen zijn er nog een 3-tal foto albums gevonden.

Deze foto albums heb ik vanochtend in gescand met de Android Camscanner applicatie, aangezien ook foto's en krantenartikelen ouder worden is de kwaliteit soms wat minder dan gewenst is.
Ik hoop dat jullie met net zoveel plezier de foto's en daaraan gekoppelde dierbare herinneringen kunnen waarderen, als ik zelf gehad heb met het inscannen.
Het overzicht over een gedeelte van BZS haar historie is bijzonder om te zien en nadat gisteren in een klein comité bij BZS enorme positieve en leuke reacties te zien waren, leek het me goed om nog eens te benadrukken wat een bijzondere vereniging BZS eigenlijk is. Steunend op een geweldige groep vrijwilligers, sponsors en belangstellenden door alle jaren heen heeft BZS zich daardoor kunnen ontwikkelen tot de vereniging welke zij nu is. Samen zijn we steeds tot veel in staat gebleken en dankzij al deze mensen / jullie kunnen we door blijven gaan. Heel veel dank hiervoor aan eenieder.

Er is een nieuw item aan de website toegevoegd, namelijk een digitaal foto archief.

Het foto archief is hier terug te vinden.

Update 4-9-2016: Martijn van Panwijk heeft ook een 3-tal digitale foto albums aangeleverd. Kijk bij de link hierboven of hier.

Kortom, ben je in het bezit van bijvoorbeeld oude BZS team-, actie- of portretfoto’s, krantenartikelen, etc. mail ze dan s.v.p. naar [email protected].
Heb je ze niet digitaal, dan willen we ze eventueel ook nog wel inscannen voor je mocht het je zelf niet lukken. Heb je andere ideeën, al dan niet digitaal? Vul dan jouw idee in bij dit formulier: http://www.vv-bzs.nl/511/ideenbus-formulier/
Bron: en inscannen: Gerwin van Beusichem