Bardienst gezocht

28 augustus 2016 20:15

Beste leden,

Wij zijn als BZS zijnde een bruisende vereniging die voor iedereen klaar staat. Nu zijn wij ook zeer afhankelijk van onze vrijwilligers. Ook achter de bar/keuken kunnen wij niet zonder deze vrijwilligers.

Wij zijn nog op zoek naar mensen die op de zaterdag een keukendienst willen draaien. Zodat we ook de jeugd kunnen voorzien van een frietje en een broodje. Wij willen als club iedereen het zelfde bieden. Daarnaast zoeken we nog mensen voor achter de bar op zaterdagmiddag. De zaterdagmiddag wordt met een groep gedraaid. Met een paar duo´s erbij zou het iets makkelijker zijn dan is de frequentie van draaien niet zo hoog.

Bovendien zoeken we altijd mensen om ons team bar vrijwilligers aan te vullen en te ondersteunen.

Voelt u zich geroepen om ons hiermee te helpen stuur een bericht naar: [email protected]

Bron: Gertjan Boon