Behoeftepeiling naschoolse opvang bij BZS

14 juni 2016 12:45

BZS is in gesprek met een kinderopvangorganisatie uit Culemborg om de mogelijkheden te onderzoeken naar de behoeften naar naschoolse opvang bij BZS en eventueel na overleg met BZS, bij voldoende belangstelling ook wellicht tijdens schoolvakanties.

Naschoolse opvang zou dan betekenen dat de kinderen, naast lekker voetballen, ook binnen leuke activiteiten kunnen doen.
De organisatie heeft goede ervaring met sport BSO’s bij voetbalclubs in Culemborg en wil dit ook graag aanbieden aan de kinderen in Beusichem.
Graag ontvangen wij jullie reacties, zodat wij een beeld krijgen of dit plan een kans van slagen kan hebben.
Dit geldt uiteraard voor leden alsmede niet-leden, alle ouders van kinderen in de leeftijd tussen 4 jaar en 12 jaar wordt gevraagd te reageren.

Vul VOOR 28 juni 12.30 uur het onderstaande formulier in bij onderstaande link:

Bij voldoende belangstelling, gaan we dit plan verder uitwerken, om snel te kunnen starten!

Alvast bedankt voor jullie medewerking!
Bron: Gerwin van Beusichem