Website en social media

2 juni 2016 20:00

Beste BZS vrienden en belangstellenden,

BZS streeft ernaar om met deze website actuele voetbalinformatie nog beter tot zijn recht te laten komen.

Met een sportminnend website redactieteam willen wij er voor zorgen dat onze website de trekpleister wordt voor alle BZS leden en andere voetballiefhebbers.
Op de website behoren basis informatie, BZS nieuws, wedstrijdverslagen, uitslagen, columns, interviews en allerlei andere leuke specials allemaal tot de mogelijkheden.
Alles komt aan bod, van de Mini pupillen tot en met de hoogste BZS jeugd, maar ook van de meisjes tot en met de senioren.
Ieder team heeft zelfs de mogelijkheid om een eigen teampagina in te richten en te beheren.

Echter wil dit niet zeggen, dat alleen de website redactie de site gaat en kan blijven  vullen.
De inhoud van de website zal moeten worden geleverd door alle leden, het bestuur en de verschillende commissies en elftallen.
Binnen de vernieuwde BZS website is het mogelijk verschillende mensen (van bestuur tot lid van een “jeugd” team) verantwoordelijk te maken voor bepaalde onderdelen of pagina’s op de website.
Zo proberen we de website met een grote groep mensen actueel en up to date te houden. Vele handen maken in dit geval een levendige website.

Wil jij helpen om (bijv. voor je eigen team) de website mooier, leuker, actueel te maken neem dan even kontakt op via [email protected]

Uiteraard zullen de komende maanden ook gebruikt worden om Facebook, Linkedin en Twitter verder te voorzien van inhoud, om zodoende gezamenlijk met de leden
van BZS en de inwoners van Beusichem, Zoelmond, Ravenswaaij en omiggende dorpen, BZS verder te promoten. Ook hier is bijvoorbeeld het geven van een "like" al een mooi stukje promotie.

Maar ook voor sponsors biedt de website mogelijkheden.

Heeft u als kleine ondernemer geen eigen webpagina? Of wilt u speciale aanbiedingen presenteren?
Dan kunnen we u nu ook 1 eigen pagina aanbieden op de website.
Deze komt dan onder het hoofdstuk Sponsoren van vv BZS te staan, met uw eigen inlogcode kunt u deze zelf invullen met wekelijkse reclames,
of wat u zelf maar wilt.
Onze Webmaster helpt u hier natuurlijk mee om op te zetten en in te richten.
Uw logo op de website wordt dan aanklikbaar naar deze pagina.

Als u BZS sponsort vindt u uw naam terug onder het sponsor menu van de website.
Voor de hoofdsponsor en de shirt-sponsoren komt het logo op de website hoofdpagina en ook op het kantine TV scherm.
Wij laten u graag zien hoe en wanneer uw bedrijf bij ons in beeld is geweest.
Met een ledenbestand van meer als 450 en met alle belangstellenden voor BZS, zijn er op de vernieuwde BZS website, in 5 maanden tijd bijna 28.000 website
bezoekers geweest. Samen hebben deze bezoekers in de afgelopen 5 maanden ruim 91.000 pagina's bekeken.
U begrijpt dat daardoor uw bedrijf als sponsor op onze website regelmatig in beeld komt.
Met onze nieuwe website en de koppeling tussen de sociale media hebben we deze indrukwekkende getallen mogelijk gemaakt.
We hebben met de website een scala aan mogelijkheden om nog gerichter uw bericht onder de aandacht te brengen.
In een flexibel pakket, u kiest waar en wanneer u uw bedrijf wilt laten zien.

Nieuwsgierig geworden? Neemt u dan gerust contact op met [email protected] of met [email protected]
De statistieken over deze 5 maanden vind u hieronder en hiervoor zijn we u allen zeer erkentelijk en enorm dankbaar. Laten we er met zijn allen voor zorgen dat we in de toekomst nog zichtbaarder worden via de website en social media.

Bron: Gerwin van Beusichem