Straatvoetbal voorronden bij BZS

25 mei 2016 8:00

Vrijdag 13 mei hebben de voorronden straatvoetbal bij BZS plaatsgevonden en hebben 9 teams onder elkaar uitgemaakt wie er doorgaat naar de regio finalewedstrijden vrijdagmiddag 27 mei op de Waalkade te Tiel.

Vrijdag 27 mei is de regiofinale van het KNVB Straatvoetbal op de Waalkade in Tiel!
Het belooft een spektakel te worden!!!
Winnaars uit de verschillende gemeenten strijden hier voor een plek op de landelijke straatvoetbal games in Rotterdam!

We willen jongerenwerk van Mozaïek bedanken voor de organisatie van dit mooie voetbalevenement voor jongeren tussen 8 en 15 jaar.
Marion bedankt voor de organisatie vanuit BZS en Arnold bedankt voor het fluiten van de wedstrijden.

Tevens bedanken we alle bij BZS deelnemende teams en wensen we de winnende teams heel veel succes op vrijdag 27 mei.

Benieuwd naar meer informatie? Neem dan een kijkje op de Facebook pagina van Mozaïek.

Bron: Foto's: Marion de Ronde Tekst: Gerwin van Beusichem