Gratis vv BZS sponsoren

28 april 2016 21:15

Beste vv BZS-supporters,

Graag jullie aandacht voor het volgende.

Vanaf nu is het voor iedereen die vv BZS een warm hart toedraagt mogelijk om vv BZS GRATIS te sponsoren.

Ga de volgende keer dat u iets online wilt kopen eerst naar http://www.vv-bzs.nl

Onderaan de website staat een banner van SponsorKliks. Door op deze banner te klikken verschijnt een overzicht van tientallen webwinkels, waaronder Bol.com, Hema en Mediamarkt. Elke aankoop bij een van deze bedrijven levert vv BZS een commissie op terwijl u zelf dezelfde prijs betaalt, het kost U dus niets extra.

Een overzicht van alle winkels vind u hier

Hoe makkelijk zorg JIJ voor BZS-sponsoring via Sponsorkliks:
  • Als je iets online wilt kopen, ga dan eerst even naar www.sponsorkliks.nl
  • Je krijgt dan de vraag: wie wil je sponsoren? BZS natuurlijk!
    • het volgende schermpje klik je weg, tenzij je eens per maand een berichtje over de opbrengsten wilt zien
  • Dan kom je op de startpagina waarop de logo’s van alle deelnemende winkels staan.
    • Kijk eens voor de grap hoeveel dat er zijn. Je ziet veel bekende namen.
  • Staat de winkel waar je naar toe wilt erbij?  Klik deze dan aan. Je komt dan op de site van de winkel en doet verder inkopen zoals je normaal ook zou doen.
Maar: een percentage van jouw uitgaven gaat naar BSZ!
En dat kan lekker oplopen voor de club als veel mensen via Sponsorkliks winkelen!
Nog goed om te weten:
  • Sponsorkliks houdt geen gegevens over jou bij, ook niet over winkelgedrag. Dat is net als anders alleen bekend bij de winkel waar je iets koopt.
  • Je kunt je e-mailadres aan sponsorklis geven voor wekelijkse aanbiedingen, maar dat hoeft niet.
  • Niemand ziet wat een ander koopt. De maandelijkse overzichtjes waarvoor je je kan inschrijven als je dit wilt, laten alleen de provisies voor de club ziet, maar niet wat er precies werd gekocht of door wie.
Help mee veel sponsorgeld binnen te brengen, dan houden wij de contributie zo laag mogelijk!

Doe hetzelfde als u uit eten gaat of een pizza wilt laten bezorgen. Via vv BZS kunt u terecht bij 4500 restaurants waarbij elke bestelling of reservering geld oplevert.
Zo is sponsoren niet alleen heel gemakkelijk maar nog lekker ook!

Alvast bedankt namens vv BZS.

“SponsorKliks,