Jubilarissen gehuldigd tijdens nieuwjaarsreceptie

9 januari 2024 7:00

Een nieuw jaar, de nieuwjaarsreceptie, een goede gewoonte om de jubilarissen te huldigen. Nadat voorzitter Luc Frantzen zijn nieuwjaar speech gehouden had en daarbij iedereen een gezond, voorspoedig en succesvol 2024 had gewenst werd er stil gestaan bij de jubilarissen

Na de inhaalslag van de corona jaren waren er dit keer minder jubilarissen maar zeker niet de minste. Mensen die niet op de voorgrond willen staan maar uitermate belangrijk zijn in de historie van BZS.

Wat te denken van John van Zetten, liefst 50 jaar lid van BZS. John heeft naast zijn voetbalcarriere diverse functies vervuld bij BZS. Hij bekleedde o.a. de functie van elftalleider en consul maar met zijn rol als verenigingsscheidsrechter werd hij bekend in de gehele Betuwe. Iedereen, zowel de uit als thuis spelende ploeg, was altijd zeer tevreden wanneer John de wedstrijd floot. Dat zegt veel over John, eerlijk en recht voor zijn raap!
We willen John dan ook van harte bedanken voor alles wat hij voor BZS gedaan heeft en zijn er trots op hem te kunnen huldigen voor zijn 50 jarig lidmaatschap.

Een tweede zeer belangrijke persoon is Matthee Verdaasdonk, inmiddels 40 jaar lid. Het gaat tegenwoordig bijzonder goed met BZS maar zo'n 40 jaar geleden stonden de zaken er anders voor. In die roerige tijden is Matthee voorzitter geworden en heeft samen met het bestuur ons cluppie weer op het goede spoor gezet. Waar we vandaag de dag als BZS staan, is mede te danken aan het goede werk dat destijds onder leiding van Matthee is verricht. Daar zijn we Matthee zeer dankbaar voor en het is dan ook een eer om hem te mogen huldigen voor zijn 40 jarig lidmaatschap.

Verder hebben we nog een aantal, vooral jonge, jubilarissen die het 25 jarig lidmaatschap bereikt hebben.  Ook zij hebben al zeker hun bijdrage aan BZS gehad. Denk daarbij aan jarenlange zaterdagmiddag bardiensten, scheidsrechter, organisatie van feestjes of het trainen van een team. Allemaal zaken die noodzakelijk zijn voor een club als BZS. Dit  betreft de volgende personen die we daavoor hartelijk danken en mogen feliciteren met hun 25 jarig lidmaatschap:

Jeroen van Ringelenstein
Erik van Ringelenstein