Theo van der Gun nieuwe penningmeester BZS

23 oktober 2023 17:00

De ledenvergadering heeft op 9 oktober jl Theo van der Gun benoemd tot de nieuwe penningmeester van BZS. Geruime tijd is er een plaats vrij geweest in het dagelijks bestuur met het oog op de mogelijke fusie met SCR om SCR in het kader van de integratie de gelegenheid te geven een bestuurslid aan te leveren. Deze fusie is echter van de baan en dus hoog tijd om door te pakken.

Met de uitstaande vacature was het een beetje wedden op twee paarden:
- of een nieuwe voorzitter
- of een nieuwe penningmeester waarbij Luc Frantzen door kon schuiven naar de positie van voorzitter.

Uiteindelijk is het de tweede optie geworden en zijn we enorm blij dat Theo de gelederen komt versterken. Theo is geen onbekende bij BZS en was eerder zowel lid van de Technische Commissie als teammanager. Met zijn achtergrond van accountancy is het penningmeesterschap bij Theo in goede handen. Een florerende club als BZS kent diverse  geldstromen en om gezond te blijven is het belangrijk dat iemand met verstand van zaken de financien beheert.

Met de overdracht van het penningmeesterschap van Luc naar Theo schuift Luc met instemming van de ledenvergadering door naar het voorzitterschap dat hij reeds interim vervulde. Beiden veel succes gewenst in hun nieuwe rol.

Naast Luc en Theo bestaat het bestuur nu uit Michel de Koning (technische zaken) en Otto van Stijn (secretaris) terwijl we nog op zoek zijn naar een bestuurslid Communicatie.