BZS verovert Toverland

22 oktober 2023 13:30

Herfstvakantie staat synoniem voor de BZS Jeugddagen, zo ook dit jaar. Dankzij vele sponsoren en de inzet van talrijke vrijwilligers kon de jeugd weer een paar mooie dagen aangeboden worden..

Op woensdag werd er met 180 personen koers gezet naar Toverland alwaar de kinderen zich konden uitleven in de vele attracties. Gedurende de dag werd het wel steeds drukker waardoor de wachttijden wel wat opliepen
De thuisdag op donderdag met de jongere jeugd verliep bijna geheel droog en dat is altijd prettig. Nadat een circuit met spellen doorlopen was, kreeg iedereen via Join the club ook nog de gelegenheid om kennis te maken met verschillende muziekinstrumenten, dans en hockey. Al met al weer een mooie, vermoeiende, dag die afgesloten werd met de penaltybokaal.