BZS bindt ook Wadenoijen aan de zegekar

9 oktober 2023 16:15

In zeker niet de beste wedstrijd van het seizoen wist BZS opnieuw te winnen en daar viel uiteindelijk weinig op af te dingen.

BZS miste tegen Wadenoijen vier spelers maar kwam zelden in de problemen. Toch kreeg Wadenoijen vroeg in de wedstrijd een prima kans op de 0-1 maar attent keeperswerk voorkwam een doelpunt. Hiermee was het gevaarlijkste moment van Wadenoijen ook direct achter de rug. BZS nam het heft in handen en via twee prachtige doelpunten werd direct een gaatje geslagen. In plaats van echt door te duwen, werd het spel slordig en werd Wadnoijen nog een beetje in de wedstrijd gehouden.
Nadat Wadenoijen een rode kaart had ontvangen ging het na de rust alsnog hard en werd het zonder dat BZS sprankelde 6-0,

Een terecht overwinning, ook in de ogen van de trainer van Wadenoijen: ,,BZS was duidelijk verder dan wij. Opnieuw kregen we de tegendoelpunten te snel achter elkaar, waardoor de kopjes naar beneden gaan”, concludeerde Tim Netten, trainer van Wadenoijen. ,,In de eerste minuut na rust brak onze aanvoerder Berto Boudewijn zijn sleutelbeen. Nadat hij gewisseld was, ontstond er onduidelijkheid over het aantal wisselmomenten en is de wedstrijd tijdelijk gestaakt geweest om de KNVB te bellen. Het restant van de wedstrijd was erg rommelig hierdoor en na de rode kaart bij ons (Wouter van der Linden, red.) ging het hard met de score.”

Met 9 uit 3 en een doelsaldo van 12-0 gaat BZS met een goed gevoel de herfstvakantie in.
Bron: De Gelderlander