Na winst op Teisterbanders en DSS'14 wacht zondag Wadenoijen

5 oktober 2023 12:45

BZS is aanzienlijk beter uit de startblokken gekomen dan vorig seizoen en dat resulteerde in de eerste twee wedstrijden beide keren in een 3-0 overwinning voor BZS

,,Een vergelijkbaar beeld met vorige week”, zei BZS-trainer Andries van Mourik na afloop van DSS'14-BZS. Wederom won zijn team met drie goals en hield het elftal de spreekwoordelijke nul. ,,Na de 0-3 zakken we weg en worden we gemakzuchtig. Daar komen we nu mee weg, maar we moeten daar niet tegenaan lopen. Dat kan ons tegen de betere tegenstanders opbreken.”

De seizoenstart van BZS is goed, vooral vergeleken met vorig jaar (één punt uit de eerste twee duels). ,,We hebben toen sowieso een moeilijke eerste seizoenshelft gehad. We borduren nu echt voort op de goede tweede seizoenshelft die we hadden. De spelersgroep is bij elkaar gebleven.”

De wedstrijd tegen Wadenoijen wordt dan ook met vertrouwen tegemoet gezien en BZS zal met minder dan drie punten geen genoegen nemen. Het zet er op in om na drie wedstrijden met de volle buit de herfstvakantie in te gaan.

Bron: De Gelderlander