BZS op pole position voor winst 3e periode

16 mei 2023 11:15

Na de probleemloze 5-0 overwinning op Ruwaard heeft BZS alle kansen op winst in de 3e periode in eigen hand. Ruwaard kon het BZS nooit echt moeilijk maken en kwam er nog genadig vanaf met slechts 5-0.

In het eerste kwartier spartelde Ruwaard nog enigszins tegen maar na een kleine omzetting op het middenveld van BZS werd de tegenstander volledig overlopen. Het was wachten op de openingstreffer en na de logische 1-0 was de wedstrijd eigenlijk gespeeld. Het was alleen nog de vraag hoe groot de overwinning zou het uitvallen. Gelukkig voor Ruwaard had BZS het vizier niet altijd op scherp staan waardoor het slechts 5-0 bleef.
Daarmee heeft BZS voor de winst in de 3e periode genoeg aan een gelijkspel op bezoek bij Hedel. Het wordt echter een hele interessante wedstrijd want Hedel moet winnen om de periode te pakken. Kortom de periodetitel wordt beslist in een directe confrontatie en alle support uit Beusichem is dan ook van harte welkom !