Kleine verhoging kantine prijzen, contributie blijft gelijk !

14 oktober 2022 5:45

De algemene ledenvergadering heeft 10 oktober jl.. ingestemd met een kleine verhoging van de kantineprijzen op bijna alle frisdranken en alcoholische dranken. Daarentegen zal de contributie gelijk blijven.

Vanaf begin 2022 is alles snel duurder geworden, de boodschappen, energie etc. De afgelopen 6 jaar heeft BZS de kantine prijzen niet verhoogd maar nu ontkomen we er niet meer aan om de prijzen van de meeste frisdranken en alcoholische dranken licht te verhogen.
De algemene ledenvergadering heeft ingestemd met de verhoging van de kantineprijzen en deze verhoging gaat per direct in. We hopen op het begrip van de leden. We zijn er tenslotte allen bij gebaat om BZS een financieel gezonde vereniging te laten blijven.

Waar de kantineprijzen licht stijgen, blijft de contributie daarentegen gelijk. BZS vindt het belangrijk dat het lidmaatschap voor iedereen betaalbaar blijft en daarmee de stap om te gaan voetballen laagdrempelig.