BREAKING NEWS: Nieuwe hoofdtrainer BZS

6 september 2022 20:30

Het bestuur

We zijn verheugd dat het BZS is gelukt om Andries van Mourik vast te leggen als nieuwe Hoofdtrainer. De laatste maanden zijn TC en Bestuur druk geweest om de vacature in te vullen. Omdat de functie laat in het seizoen vacant werd, was het heel lastig om iemand te vinden die past bij de club BZS.

We hebben een aantal gesprekken gevoerd met Andries en we zijn ervan overtuigd dat Andries een goede bijdrage kan leveren aan de toekomst visie van BZS die BZS in de afgelopen jaren, is ingeslagen. Andries is in het verleden werkzaam geweest bij Theole, Teisterbanders en KNVB en bezit hierdoor ruime ervaring op voetbalgebied. John van der Linden, die tijdelijk interim hoofdtrainer was, zal Andries gaan assisteren. John bedankt voor jouw hulp de afgelopen periode. Tevens heeft BZS Tonnie van Schaik vast kunnen leggen als trainer van Heren 2. Andries, John en Tonnie zullen nauw samenwerken met de selectie.

We wensen Andries veel succes en kijken uit naar een prettige samenwerking

Het bestuur