BVV Den Bosch wint mini JO14 toernooi

19 april 2022 14:00

Op een zonnig sportpark BZS werd een mini stage toernooi afgewerkt met de JO14 teams van het Amerikaanse Boston Bolts, BVV Den Bosch, Union Malden en BZS. De Boston Bolts zijn on tour en spelen verschillende wedstrijden/toernooien in Nederland en Belgie terwijl tussendoor oa de Keukenhof en de bekerfinale bezocht worden.

Hoewel de Boston Bolts de laatste dagen al heel wat wedstrijden in de benen hadden begon men scherp tegen BZS dat daarentegen het slaap nog uit de ogen moest wrijven. BZS kwam dan ook snel op achterstand en wist dat niet meet goed te maken. In de volgende wedstrijd had BVV Den Bosch geen enkele moeite met Union waardoor iun de derde wedstrijd de winnaars van de eerste twee duels tegenover elkaar stonden. BVV had in het begin wederom het beste van het spel en liep snel uit. De Boston Bolts knokten zich echter terug in de wedstrijd, vonden ook de aansluiting maar wisten net niet langszij te komen. Union en BZS hielden elkaar in evenwicht waardoor BVV er riant voor stond met twee overwinningen. De toernooioverwinning van BVV kwam nimmer meer in gevaar, ook de slotwedstrijd werd ruim gewonnen van BZS en daarmee was de toernooiwinst een feit. Boston legde met een overwinning op Union beslag op de tweede plaats en twerijl BZS en Union de 3e en 4e plaats deelden.

Serge Sanmarat maakte een kleine foto reportage van het toernooi. Klik hier om alle foto's te bekijken.