Louis van der Gun nieuwe scheidsrechters coördinator

16 februari 2022 15:15

Het heeft even geduurd maar we zijn verheugd te kunnen melden dat Louis van der Gun zich bereid heeft getoond om de rol van scheidsrechters coördinator in te willen vullen. Dit is een uiterst belangrijke rol want "Zonder scheidsrechters geen wedstrijden".

Louis zal in zijn nieuwe rol de inzet van de scheidsrechters bij het wedstrijdprogramma van de jeugd teams coordineren.

Nieuwe scheidsrechters zijn nog altijd meer dan welkom. Hoe groter het aanbod van scheidsrechters des te makkelijker is het voor Louis om iedere wedstrijd te voorzien van een scheidsrechter. Tevens worden de huidige scheidsrechters dan minder belast.
Meld je dan ook aan bij Louis. Als scheidsrechter draag je bij aan de spelvreugde van twee strijdende teams, dat wil je toch allemaal.

Wedstrijden fluiten kan op verschillende niveaus van de vierde klasse tot de hoofdklasse. Of je nu elke week kunt fluiten of 1x per twee maanden, aarzel niet en meld je aan bij Louis via [email protected]