Leden stemmen in met recht van opstal veld 1

26 januari 2022 7:45

Zoals jullie weten heeft BZS ruim twee jaar geleden met eigen middelen het kunstgrasveld van Veld I gefinancierd. De Gemeente is echter de eigenaar van de ondergrond. Om te voorkomen dat de Gemeente de komende jaren de grond opeist, heeft BZS een afspraak met de Gemeente dat ze minimaal 25 jaar de grond mogen gebruiken. Hiervoor verkrijgt BZS Recht van Opstal van de Gemeente.

Dit wordt vastgelegd bij een notariskantoor. Nu bleek dat de ALV van BZS goedkeuring hiervoor moet verlenen anders kunnen wij de akte niet ondertekenen bij de notaris.
Hoewel bij de instemming met de aanleg van het kunstgras op veld 1 al indirekt goedkeuring is gegeven, moest dit formeel toch nog even gebeuren.
Vanwege Corona en het feit dat we net een ALV hebben gehad, is dit keer digitaal* om goedkeuring gevraagd zodat de notarisakte kan worden getekend en BZS voor de komende 25 jaar verzekerd is van het recht om de grond te gebruiken.

De leden hebben massaal ingestemd met het verkrijgen van het recht van opstal, er was slechts één tegenstemmer !  Hartelijk dank voor jullie instemming, hiermee kan de notarisakte getekend worden.

*) de leden hebben een mail ontvangen op de bij de ledenadministratie bekende email adressen. Iedereen is zelf verantwoordelijk voor het actueel houden van zijn of haar persoonlijke gegevens. Voor het doorgeven van wijzigingen van je persoonlijke gegevens klik hier