Voetbalquiz beslist op 1 punt

15 november 2015 20:45

Voetbalquiz beslist op 1 punt

Vrijdag 14 november werd de 5e editie gehouden van de BZS voetbalquiz en met een kleine 30 deelnemers mag de verplaatsing van de quiz naar de vrijdagavond een succes genoemd worden. Wederom werden de deelnemers getest op hun brede kennis. Wie herkende de jeugdfoto's, clublogo's, voetbalpaspoorten en clubliederen? Wie had het WK 2014 nog op het netvlies? Wie was goed op de hoogte van de binnenlandse en buitenlandse competities en uiteraard enkele historische feiten.Nadat de rookwolken waren opgetrokken bleek er slechts 1 punt verschil tussen de nummers 1 en 2. De ongelukkige nummer 2 waren uiteindelijk de Hurrays bestaande uit Lars, Luka en de ingevlogen Olivier. Zij moesten hun meerdere erkennen in titelverdediger BZS 3 dat met Martijn, Frank en Anne wederom de hoofdprijs voor zich opeiste.