DEELNEMERSVELD BZS TROPHY COMPLEET: GASTGEZINNEN GEZOCHT !!

25 maart 2022 8:00

Op 20 en 21 augustus 2022 organiseert BZS met de BZS Trophy U16 een fantastisch internationaal voetbaltoernooi voor voetballers onder de 16 jaar met deelname van betaald voetbal clubs uit Duitsland, België, Turkije, Polen en uiteraard Nederland. Daarbij hebben we u hulp nodig! Wij zijn daar voor op zoek naar 10 gastgezinnen.

Dit toernooi is de bakermat van jong voetbaltalent. Veel voetbalspelers die later zullen doorbreken binnen het betaald voetbal zijn nu te bewonderen tijdens de BZS Trophy. Doe mee en meldt u aan als gastgezin.

Wanneer?
Voor het komend toernooi van zaterdag 20 augustus t/m zondag 21 augustus 2022 zijn wij op zoek naar 10 gastgezinnen. Dit voor een team afkomstig uit Oost-Europa. Het betreft twee overnachtingen, de gasten arriveren op vrijdag 19 augustus en vertrekken na afloop van het toernooi op zondag 21 augustus.

• Wat wordt er gevraagd als gastgezin?
    Drie dagen twee voetbalspelers van onder de 16 jaar in huis
  • Gezelligheid en vermaak rondom de toernooidagen
  • De spelers halen en brengen naar BZS.
  • Goede bereikbaarheid van de gastgezinnen tijdens het toernooi .
  • Wat maakt het nu zo leuk voor u als gastgezin?
  • Uw eigen kinderen zullen het schitterend vinden dat deze toppertjes bij u in huis logeren. Een vreemde taal en alle indrukken rondom het leven van een profvoetballer in spé maken zij van dichtbij mee.
  • U ervaart dit voetbaltoernooi intensiever omdat u iedere wedstrijd mee kunt leven met de resultaten van “uw jongens”.
  • Uiteraard bent u onze gast op het toernooi. Samen met andere gastgezinnen kunt u dit sportieve festijn beleven. Het is zeker de moeite waard!

Wat maakt het zo leuk voor de spelers?
De meeste spelers wonen gedurende het jaar op de campus van de voetbalclub. De meeste van hen gaan slechts 3 tot 4 keer per jaar naar huis. Hierdoor vinden zij het prachtig om bij ons in huis te logeren. Door de persoonlijke aandacht en de Nederlandse gezelligheid verblijven de voetballers graag bij u als gastgezin.

Aanmelden als gastgezin kan tot 1 juni 2022. Voor opgave of voor vragen kunt u contact opnemen met Gerrie Verweij 06-15303207. Per email kan ook: [email protected]