BZS A1 op jacht naar eremetaal

4 januari 2015 20:30

BZS A1 heeft zich gepresenteerd als een degelijke ploeg voor de winsterstop. Maar de ploeg doet zichzelf nog weleens te kort blijkt ook uit het puntenaantal. Toch heeft trainer Arnold Torn Broers heeft met behulp van zijn leiders de boel goed op de rit, vandaag zal het jeugdige team het opnemen tegen een samengesteld team van leiders, trainers, bestuursleden en tc leden. Het belooft een spannende strijd te worden, de laatste overwinning van de A1 dateert van alweer twee jaar geleden. Maar de jeugd heeft de toekomst en de A heeft dit jaar al laten zien over een goed team te beschikken. Steeds meer spelers van het team springen op zondag nog vaak even bij als een seniorenteam spelers tekort komt, wie weet dat de bagage die ze uit die wedstrijden hebben gehaald wel goed van pas kan komen...

Oliebollencup vandaag om 14:30 op sportpark BZS