Bar- en keukendienst rooster zaterdagen 2021-2022

24 augustus 2021 21:15

Ook komend seizoen werken we weer met een bar- en keukendienst rooster voor de zaterdagen waarvoor de ouders/verzorgers van de jeugd O7 t/m O15 ingeroosterd worden. De oudere jeugd vervult zijn/haar vrijwillige bijdrage door het fluiten van wedstrijden dan wel door het draaien van keukendiensten op zondag.

De barcommissie stelt een rooster samen waarbij ook rekening gehouden wordt met mensen die reeds een andere vrijwilligerstaak vervullen. Een zaterdag bestaat uit drie tijdvakken, te weten 8.30 – 11.45 uur, 11.45 – 15.00 uur en 15.00 – 18.30 uur. De eerste twee tijdvakken , met vanaf 11.45 uur ook de keukendienst, zullen worden ingeroosterd. De afsluitende  bar- en keukendienst zal worden ingevuld door de huidige vaste  bar teams. U ontvangt per mail de data waarop u ingeroosterd bent en tevens 3 dagen voor de bardienst nog een reminder.

Uiteindelijk komt het er op neer dat een ieder slechts 2 of 3 keer ingeroosterd  is voor een bar- en keukendienst. Vele handen maken ook in dit geval licht werk en BZS is u daar zeer dankbaar voor.

Uiteraard wordt u niet aan uw lot overgelaten! Bij het maken van de roosters wordt zoveel mogelijk gepoogd om bij ieder barteam een meer ervaren persoon in te delen. Bovendien zal de barcommissie waar nodig  u op weg helpen en staan zij voor u klaar.  Heeft u vragen over het bar- en keukendienst-rooster? Stel die per email via  [email protected].

Heeft u specifieke vragen over de bar-/keukendienst of heeft u begeleiding nodig, neem dan contact op met:

Coen van Zanten: 06-23838710

Mocht u onverhoopt op een ingeroosterde datum niet kunnen, ruil dan met een ouder uit het team van uw kind. Per team is er vaak een app-groep en zijn de nummers van iedereen bekend. Geeft u wanneer u ruilt dit ook even door aan de barcommissie, kantine@vv-bzs.nl , dan zorgen zij er voor dat de wijziging verwerkt wordt in het barrooster.

Er wordt momenteel als uiterste  noodoplossing ook weer gewerkt aan een lijst met mensen die tegen betaling van € 25,- een bardienst willen overnemen. Waarschijnlijk zal dit zelden voorkomen, want wie wil de vereniging waar uw kind met plezier speelt nu niet helpen met een vrijwilligerstaak van enkele uren  per seizoen. Voorkom al helemaal een no-show boete van € 50,-, daar zit niemand op te wachten.