Gert-Jan Boon overleden

20 juli 2021 9:45

Vanochtend kregen we het bijzonder trieste nieuws dat Gert-Jan Boon plotseling is overleden. Met Gert-Jan verliest BZS een zeer gewaardeerde vrijwilliger.

Het vrijwilligerswerk zat hem in de genen want ook zijn ouders Hans en Gerda hebben zich jarenlang ingezet als vrijwilliger. Vele jaren stond hij in weer en wind langs de lijn als grensrechter terwijl hij daarnaast ook nog de kantine zaken behartigde. Afgelopen jaren was hij leider van BZS 1, maakte hij deel uit van de commissie Accommodatie en ondertussen was hij ook altijd bereid om te helpen bij evenementen. Kortom Gert-Jan zal zeer gemist worden. Nogmaals bedankt voor je enorme inzet.

We wensen Omara, Claudia en Jesse, familie, vrienden en kennissen heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.

Het bestuur

IMG-20210720-WA0000_002.jpg