Geslaagde seizoen afsluiting

12 juli 2021 8:15

Na een moeizaam verlopen seizoen was het een mooie dag om toch nog een gezamenlijke afsluiting te organiseren. Hoewel allemaal wat last minute, was het enthousiasme er niet minder om.

Voor de jongere jeugd stonden er diverse speeltoestellen opgesteld en daar werd gretig gebruik van gemaakt. Dat de bungee jump vanwege een technisch mankement uit voorzorg halverwege stil gezet moest worden, was jammer maar het goede weer en de andere speelmogelijkheden vergoedde veel.

Tegelijkertijd werd er bij het stratenvoetbal gestreden om de titel "Koning voetbal" en voor de tweede editie op rij ging deze met enig fortuin naar het combinatie team van de Deys-, van Mourik- en Knobboutstraat.

De weergoden waren ons goed gezind en de toeschouwers konden dan ook vanaf het terras geniet van alle activiteiten.

Omdat iedereen na alle activiteit ook wel lekkere trek zou hebben, werd een ieder door BZS twee uurtjes vrij snacken aangeboden om  de knorrende maag te vullen.

Zoals altijd kan er zonder vrijwilligers geen activiteit plaats vinden, zo ook nu. Iedereen die betrokken was bij de organisatie, op- en afbouw, begeleiding en uiteraard de bar "Heel, heel erg bedankt!

Wat dat betreft hebben we nooit vrijwilligers genoeg! Wil je de club helpen, spreek dan een commissie- of bestuurslid aan of stuur een berichtje naar [email protected].

Voor nu iedereen een prettige vakantie gewenst en tot volgend seizoen!