Competitie gaat beginnen, maar ... opgelet!

15 september 2020 18:45

Komend weekend gaat voor iedereen de competitie van start. De oefen- en bekerwedstrijden zijn achter de rug en na ruim een half jaar gaat het weer om het echie.

Uiteraard hoopt iedereen op een plezierig, sportief en succesvol seizoen.

Echter leven we nog steeds in een bijzondere tijd met een weer opkomend Corona virus en we vragen iedereen dan ook nadrukkelijk daar rekening mee te houden en zich aan de spelregels te houden zodat we ook deze wedstrijd gaan winnen.

Voorts dienen we erop toe te zien dat de KNVB regels niet alleen binnen de lijnen maar ook zeker daar buiten nageleefd worden. Dit betekent o.a. geen blik en glas op het terras en ook geen alcohol buiten het terras . Alcohol langs de lijn, ook al is het in plastic, kan voor de scheidsrechter een reden zijn om de wedstrijd te staken en BZS een boete op te leggen. Daar zit niemand op te wachten!

Ook de gemeente Buren heeft afgelopen zomer middels een herziene APV een set regels neergelegd die bedoeld zijn om sportverenigingen en omwonenden in goede harmonie te laten samen leven. Dit heeft vooral betrekking op het horeca gedeelte op het sportpark ofwel de kantine en het terras. BZS gaat daar als volgt mee om:

• Versterkte muziek ofwel een muziekbox op het terras is niet toegestaan
  • Het terras moet doordeweeks om 23.00 uur gesloten zijn
  • De kantine sluit doordeweeks om 23.30 uur
  • De kantine sluit op zaterdag en zondag om 18.00 uur

Bovengenoemde is niet veel nieuws onder de zon maar wel goed om nog eens onder de aandacht te brengen. Wanneer iedereen normaal doet, wordt het een topseizoen vol plezier en sportief succes. Laat die competitie maar beginnen !