BZS vrouwen 30+ speelt 1e wedstrijd tegen MVV'58

8 september 2020 16:15

De Oranje Leeuwinnen hebben in 2017 een geweldige prestatie geleverd door voor het eerst in de geschiedenis Europees Kampioen te worden.
Met recht een prestatie van formaat en dit heeft in heel Nederland het enthousiasme voor het vrouwen/meidenvoetbal doen toenemen.

Binnen de jeugd is het meidenvoetbal groeiende, maar nu heeft zich vorig seizoen ook een enthousiaste groep vrouwen gemeld die ook (weer) wilden gaan voetballen.

Gedurende het seizoen hebben ze met veel enthousiasme hun conditie en technische skills op een hoger niveau gebracht.
Qua gezelligheid hebben ze op de woensdag trainingsavond ook reeds een vaste plek veroverd, maar ze willen logischerwijs meer.

Het moment van de waarheid is aangebroken en de eerste wedstrijd staat op het programma.
Woensdag 9 september om 20.30 uur zullen de vrouwen van BZS 30+ en MVV'58 aftrappen bij BZS.

Uiteraard wil je dit niet missen en kom je toch ook kijken?

Ben je ook enthousiast geworden en wil je ook graag (weer) voetballen, meld je dan aan!
Je kan eerst enkele keren vrijblijvend mee trainen.