Damesvoetbal BZS: voor alle leeftijden

28 juni 2020 20:30

Meisjes en vrouwen spelen een belangrijke rol bij voetbalclub BZS in Beusichem. Komend seizoen start BZS met 5 meisjes- en 2 vrouwenteams.

Op zaterdag zijn dit de jeugdteams MO9, MO11, MO13, MO15 en MO17. Vrouwen 1 spelen op zondag. Ook is er een nieuw team! De Vrouwen 30 plus. Dit gezellige team zal trainen op woensdagavond en daarnaast meedoen aan toernooien georganiseerd met verenigingen uit de regio.
Wil je ook graag voetballen? Wellicht is BZS echt jouw club! Je bent meer dan welkom je bij één van de teams aan te sluiten. Een keer meetrainen, aanmelden of meer info? Neem dan snel contact op met Marion de Ronde-de Hoog. Email: [email protected]

Bron: Zakengids Tiel

Lees meer over:
bzs dames meisjes voetbal vrouwen