GEMEENTEN, SPORT & CORONAVIRUS: NOG EVEN GEDULD

24 april 2020 9:45

Tijdens de persconferentie van dinsdagavond 21 april jl. heeft premier Rutte aangegeven dat onder voorwaarden kinderen tot en met 12 jaar en jeugd van 13 tot en met 18 jaar vanaf 29 april weer mogen gaan sporten.

Er zullen aanpassingen gedaan moeten worden naar aanleiding van de maatregelen na 28 april. Dat zal op Veiligheidsregio-niveau gebeuren.

Samen met NOC*NSF zorgt de Vereniging Sport en Gemeenten voor een protocol dat de gemeenten kunnen gebruiken. Uiteraard zit daar ruimte in voor lokaal maatwerk. Naar aanleiding van onder andere het protocol kunnen dan vervolgens afspraken gemaakt worden tussen de gemeente en de sportaanbieders.

Op het moment dat deze afspraken gemaakt zijn zal BZS als sportaanbieder een ieder verder informeren. Voor nu dus nog even geduld en blijf gezond

Bron: Vereniging Sport en Gemeenten