Geen vuurwerk, wel gekleurde rookpotten !

18 februari 2020 9:00

Dat is de uitkomst van een overleg met de gemeente. BZS voert geregeld op verschillende fronten overleg met de gemeente om de constructieve samenwerking die geleid heeft tot de nieuwe kunstgrasvelden verder uit te bouwen.

In één van de overlegvormen kwam het afsteken van vuurwerk aan bod. De burgermeester was daar namens de gemeente heel duidelijk in, dit is niet toegestaan ! Laten we er als BZS dan ook voor zorgdragen dat dit rondom wedstrijden niet meer op het BZS terrein gebeurt om onnodige problemen te voorkomen.

De sfeervolle kleurrijke rookpotten daarentegen zijn wel toegestaan mits dit vooraf gemeld wordt bij de gemeente. Het bestuur zal er voor zorgdragen dat deze melding voor wedstrijden van BZS 1 gedaan zullen worden.

Verder kwam alcohol langs de lijn bij sportwedstrijden aan bod. Bij BZS houden we ons keurig aan deze KNVB richtlijn en mede door de sociale controle wordt er uitstekend gehandhaafd. Iemand die het even vergeet wordt direct tot de orde geroepen en daar zijn we als bestuur uiteraard erg blij mee.