14 maart: Toneelavond BZS en Verloting in 't Zoetzand

14 februari 2020 18:30

Na de spetterende voorstelling van vorig jaar staat de toneelgroep wederom op de planken met een fantastisch toneelstuk: Ons Max

In het kort:

Frederiek woont zeer rustig op een landgoed en broer Olivier woont tijdelijk bij haar omdat zijn relatie verbroken is.
Max is het jongste broertje en is eigenaar van een club op Ibiza. Als Max samen met zijn vriend Tarek een paar dagen naar Nederland komt, dan logeren ze bij Frederiek en Olivier. Max is ietwat chaotisch en gek op dieren.Tinus is de tuinman en verzorgt ook de dieren op het landgoed. Dinie is een inwonende huishoudster. Toos de kokkin, die heerlijk kon koken, is helaas overleden en Anita is nu aangenomen en moet de nieuwe kokkin worden. Ook buurman Kees, die dierenarts is, eet zo nu en dan mee op het landgoed. Zeer onverwachts komt ook de vader van Tarek nog langs, en als dan blijkt dan zijn Nederlands niet zo goed is, en hij ook nog last heeft van een allergie, dan gebeuren er toch wel wat rare dingetjes. En als dan “poepedoepie” vlak voor de terugreis ook nog ziek wordt dan zijn de bewoners van het landgoed, weer heel erg blij als Max en aanhang, weer terug in het vliegtuig naar Ibiza zitten.

Trekking Grote verloting:
Tijdens de toneelavond vindt ook de trekking plaats van de Grote Verloting en ook dit jaar zijn er weer mooie prijzen te winnen. Koop nu uw loten en ding mee naar die mooie prijzen. Bovendien steunt u BZS - activiteiten voor de jeugd.