Geslaagde viering 76-jarig bestaan BZS

9 februari 2020 11:00

BZS bestaat alweer bijna 76 jaar maar dat betekent niet dat we oud en versleten zijn. Integendeel, BZS bruist als nooit tevoren. Dat bleek gisteren eens te meer tijdens de feestelijke verjaardag van BZS.

In de vooravond was er een goed bezochte vrijwilligersbarbecue en vanaf 21.00 uur ging dit over in een feestavond.  Goed om te zien dat de kantine vol stroomde met jeugd, niet alleen BZS-leden maar ook vrienden en vriendinnen kwamen zich in het feestgedruis storten waardoor het een geweldige avond werd. Na even zoeken, waren de dansmoves gevonden en ging het dak eraf op de opzwepende muziek.
Echter ook een fantastische avond als deze kan niet zonder vrijwilligers en daarom dank aan iedereen die meegeholpen heeft om er een succes van te maken. Speciaal woord van dank aan de barvrijwilligers want die moesten harder werken dan doordeweeks bij hun baas. Iedereen enorm bedankt en hopelijk tot de volgende keer.