BZS bereikt akkoord met Niells Bosch.

29 januari 2020 17:30

Dirk Immink

Al enige tijd is er bekend dat BZS op zoek moest naar een vervanger voor Niek Amelink als hoofdtrainer vanwege een verandering in zijn werksituatie. Het trainen van een zondagvereniging kan Amelink niet meer combineren met zijn nieuwe baan bij FC Utrecht. Deze vervanger is nu gevonden in de persoon Niells Bosch.

De prestaties van Bosch als trainer bij de JO19-1 van CVV Vriendenschaar waren voor de TC van BZS al niet onopgemerkt gebleven en met snel handelen hebben zij Niells Bosch weten te strikken als hoofdtrainer voor seizoen 2020/2021.

Niells Bosch en BZS zijn geen onbekenden van elkaar. Niells Bosch was als actief voetballer in de beginjaren ’90 al uitgekomen voor het eerste van BZS.

Als voetballer heeft hij zijn jeugdopleiding genoten bij Fortitudo. Naast BZS heeft hij bij diverse clubs gevoetbald. Uiteindelijk is hij bij de Baronie in Breda beland. Bij deze club is hij in het trainersvak terechtgekomen. Zijn laatste functie bij de Baronie was hoofd opleidingen.
Niells Bosch

Bosch is in het bezit van TC2 heeft 2 dochters en is samenwonend in Culemborg.

Bron: TC