BZS benoemt ereleden en huldigt jubilarissen

6 januari 2020 18:45

Afgelopen zondag 5 januari jl werd de nieuwjaarsreceptie van BZS gehouden. Nadat voorafgaand de traditionele Oliebollen Cup met overmacht was gewonnen door de JO19, liep de kantine langzaam maar zeker vol voor de nieuwjaarsreceptie.

Rond 17.00 uur nam voorzitter De Koning het woord en keek kort terug op 2019. Vervolgens kwam hij aan bij het officiele gedeelte: de benoeming van drie ereleden en de huldiging van vele jubilarissen.
Eerst werden de ereleden benoemd. Dirk-Jan Immink, Gerrit van Zanten en Bert van Duren hebben met hun jarenlange inzet op allerlei fronten altijd op een positieve wijze bijgedragen aan het welzijn en de voortgang van BZS. Dit illustere drietal komt het erelidmaatschap dan ook meer dan toe. Van harte gefeliciteerd!
Aansluitend werden de jubilarissen gehuldigd en ook daar mochten Gerrit, Bert en Dirk-Jan naar voren treden voor hun 50-jarig jubileum. Dit gold tevens voor Bert van Buuren, Joop van Eck en Hans van Gent. Koning van de huldiging was echter Leen Nout, Leen werd nog gehuldigd voor zijn 60-jarig jubileum !! Verder kreeg Otto van Stijn de jubileumspeld voor 40 jaar en werden Danny Huisman, Robin Huisman, Hans van der Neut, Johan Immink, Jermnain Bothof en Frank van Dooijeweert gehuldigd voor hun 25-jarig jubileum. WB Dresselhuijs (50 jaar), Richard Hoek (40 jaar) en Rene van Duren (25 jaar) waren niet aanwezig maar zullen op een ander moment alsnog hun jubileumspeld ontvangen. Alle jubilarissen ook van harte gefeliciteerd.