Zondag 5 januari: Nieuwjaarsreceptie BZS

1 januari 2020 10:00

Het bestuur van BZS wenst iedereen een mooi, gezond en sportief 2020.

Evenals in de voorgaande jaren organiseert BZS een Nieuwjaarsreceptie, en wel op zondag 5 januari om 16.00 uur. U bent hierbij van harte uitgenodigd om onder het genot van een drankje en een hapje een toost uit te brengen op het nieuwe jaar.

Om 17.00 uur zullen de nieuwe ereleden officieel benoemd worden en zal aansluitend de huldiging plaatsvinden van diverse jubilarissen.

Voorafgaand aan de nieuwjaarsereceptie is de traditionele strijd om de Oliebollen Cup. Hierbij speelt de JO19 tegen een team van leiders, trainers en bestuursleden. Belangstellenden zijn ook dan reeds van harte welkom.