BZS MO9 sterk op vreemde bodem

8 december 2019 8:00

Twee weken geleden werd in een uitwedstrijd Altena verslagen en ook vandaag kwam BZS sterk voor de dag op vreemde bodem. Sinterklaas is weer vertrokken maar zijn invloed was nog merkbaar.

De meiden hadden goed geluisterd naar de aanwijzingen van de coach en kwamen sterk voor de dag. Verdedigend wisten ze Theole onder controle te houden en stonden zelfs geen tegendoelpunt toe! Aanvallend wist BZS een aantal malen door te breken waarvan er drie aanvallen eindigden in een doelpunt zodat er mooie 0-3 zege op het scorebord kwam te staan. BZS is de baas in Tiel.
Proficiat meiden!