WEES EEN AMBASSADEUR VOOR DE CLUB EN TOON GOED GASTHEERSCHAP

18 november 2019 23:30

Richting einde van het jaar is het goed om bij zaken stil te staan en nog eens onder de aandacht te brengen waar we als club voor staan. Voetbalvereniging B.Z.S. maakt onderdeel uit van een kleine dorpsgemeenschap. Als voetbalvereniging zijn wij er op gericht dat een ieder zich welkom voelt bij onze club.

Wij staan voor een veilig sportklimaat, opdat iedereen zich optimaal kan ontwikkelen en kan genieten van aantrekkelijk en plezierig voetbal. Om dit waar te maken geven, vragen wij respect voor elkaar en voor elkaars eigendommen.

Respect voor anderen is belangrijk. Elk verenigingslid stelt zich altijd respectvol op naar anderen. Onderlinge communicatie geschiedt op basis van open- en eerlijkheid. Het gebruik van onbehoorlijke of beledigende taal is onacceptabel. Verbaal en fysiek geweld binnen of buiten het voetbalspel is absoluut niet toegestaan.

Ieder lid van B.Z.S. als ook ouders en supporters hebben een voorbeeldfunctie voor de jeugd en dienen zich als een waardig ambassadeur voor de vereniging te gedragen. Spreek elkaar erop aan indien iemand zich onjuist gedraagt.

Voetbalvereniging B.Z.S. toont goed gastheerschap. Voor bezoekende clubs en scheidsrechters, voor relaties, ouders en supporters, zijn wij altijd een goede gastheer. Ook bij uitwedstrijden toont voetbalvereniging B.Z.S. zich een goede gast.