BZS heeft periodetitel in het vizier

3 november 2019 23:15

Ook na de lastige uitwedstrijd tegen Maaskantse Boys staat BZS nog op een 100% score. Met de 1-4 overwinning op Maaskantse Boys blijft de ongeslagen reeks voortduren en komt de periodetitel in zicht.

Het was een intense wedstrijd waarin BZS diep moest gaan. Uiteindelijk was de ploeg op alle fronten beter maar het ging niet vanzelf. Het was de thuisploeg die in de eerste helft drie grote kansen creëerde, maar Rick van de Burgt en Clint van Creij lieten de kansen liggen. Op slag van rust was het BZS dat via Jesse de Bloois wel doel trof. In de tweede helft had de lijstaanvoerder meer controle over de wedstrijd. Na ruim een uur verdubbelde Jelmer Stegmeijer namens BZS de stand. Toch werd het weer spannend toen Jeffrey van den Hurk een kwartier voor tijd een fout van de keeper afstrafte. MKB geloofde in de gelijkmaker en drong aan. In de omschakeling bracht BZS de marge echter weer op twee door de zojuist ingevallen Max van Lienden. In de extra tijd werd het ook nog 1-4 door Mohammed Chouay.  Trainer Maurizio Atzeni: "De uitslag is zeer geflatteerd. Maar de ploeg met de meeste capaciteiten in deze klasse nam drie punten mee naar huis." Volgende week kan BZS in eigen huis de strijd om de eerste periode beslissen tegen RK DESO.
Bron: De Gelderlander en Kliknieuws Regio Oss