Uittenue

Voetbalverenigingen zijn verplicht uit te komen in de voor de betreffende vereniging vastgestelde wedstrijdkleding. Mocht bij een wedstrijd de kleding van de betrokken elftallen weinig onderscheid geven, dan is de thuisspelende vereniging (met uitzondering van Categorie A) verplicht een reservetenue te dragen. Nb. Categorie A-teams dienen dus uit het reserve-tenue te dragen.

Indien u het uit-tenue nodig heeft meldt u dit eerst bij Technische Zaken (kleding). Het BZS reserve tenue bestaat uit een blauw shirt, witte broek en gele BZS kousen. Het tenue ligt in de bestuurskamer in een kast. Alle shirts liggen op nummer in de kast. De shirts zijn aangevuld met verschillende maten en hogere nummers. De leider pakt wat benodigd is, tevens liggen hier teamtassen klaar. De tenues moeten collectief door 1 persoon gewassen te worden en binnen 4 dagen geretourneerd.