Sponsoring van vv BZS

SPONSORING v.v. B.Z.S.

BZS is een florerende vereniging met circa 500 leden. Dit ledental groeit nog steeds. Iedere week staan vele senioren- en jeugdteams op het veld!

BZS staat voor sportiviteit op een eerlijke, laagdrempelige wijze. Dit houdt in dat de contributie zo laag mogelijk wordt gehouden.

Om onze leden trainingen van goede kwaliteit te kunnen geven, de velden en de accommodatie in goede staat te houden, zijn wij, niet alleen afhankelijk van vrijwilligers, maar ook van u als sponsor! Door uw sponsoring draagt u bij in het betaalbaar houden van het voetbal in Beusichem, Zoelmond en omliggende dorpen!

Ieder wedstrijd-weekend komen circa 1200 mensen op ons sportcomplex. Een groot gedeelte van deze 1200 mensen bezoekt ook nog eens wekelijks onze website om mededelingen van de club, wedstrijd- of trainingsschema’s te bekijken.

Door uw bedrijf op de juiste wijze onder de aandacht te brengen, zijn dit dus 1200 potentiële klanten voor uw bedrijf!

De mogelijkheden die BZS heeft, om uw bedrijf onder de aandacht te brengen zijn:

• een reclamebord langs het hoofdveld of achter de goals

• een reclamebanner op onze website

• reclame via narrowcasting (tv-scherm in de kantine)

• lid worden van de club van 50