Reanimatie cursus groot succes

27 april 2024 10:30

Vrijdag 26 april werd er in de BZS kantine een reanimatie cursus gegeven en we mogen stellen dat dit een groot succes was en een terugkerend cursus moet worden.

Je hoop dat het nooit nodig hoeft te zijn maar het is o zo belangrijk dat er kennis is over het op de juiste manier reanimeren en het omgaan met een AED.
Een volle "klas", met zowel leden als niet-leden, kreeg gisteren een theorie- en praktijkcursus hoe te handelen wanneer de situatie daar om vraagt. Het kan iemands leven redden en daarmee is direct het belang van deze cursus aangegeven.
Wat BZS zal deze cursus dan ook zeker terugkeren om zo de reanimatie kennis niet alleen bij BZS maar zeker ook in het dagelijks leven te vergroten en op peil te houden.

IMG-20240426-WA0004.jpg