Sponsor een wedstrijdbal voor de BZS Trophy

De BZS Trophy is een internationaal toernooi O13 met deelnemers van topniveau met o.a. deelname van Feyenoord, Beerschot, Alemannia Aachen en FC Volendam. Deelnemers van topniveau vraagt ook om top faciliteiten en daarmee ook om nieuwe wedstrijdballen. Bal sponsoren zijn dan ook meer dan welkom. Met uw sponsoring steunt u dit prachtige evenement en wordt u tijdens het toernooi als balsponsor omgeroepen en wordt u tevens op de toernooiwebsite bij de balsponsoren vermeld.

De wedstrijdballen voor de halve finales en finale zijn inmiddels gesponsord waarvoor dank! De poule wedstrijden van o.a. BZS en Feyenoord zijn nog beschikbaar.

Er zitten nog geen producten in de winkelmand.