Marktplaats

Voetbalvereniging BZS biedt de mogelijkheid om via deze website voetbalspullen zoals voetbalkleding en voetbalschoenen te koop aan te bieden. Deze service is gratis en biedt de mogelijkheid om voor een mooie prijs voetbalspullen aan te schaffen. Ideaal als je kinderen hebt die nog in de groei zijn. Het is bedoelt voor incidentele en particuliere advertenties door leden van BZS.  Je mag hier alleen voetbalspullen aanbieden, dus bijvoorbeeld geen kinderspeelgoed. Als je advertentie niet aan de eisen voldoet, wordt hij verwijderd.

Heb je het artikel verkocht? Gebruik dan de link in de bevestigingsmail die je kreeg na plaatsing om de advertentie te verwijderen. Zo blijft de website schoon en voorkom je teleurstellingen.
Heb je deze e-mail/link niet meer: stuur een mailtje naar kleding.bzs@vv-bzs nl
om de advertentie te laten verwijderen.

Spullen die niets met voetbal te maken hebben zullen door BZS worden verwijderd!

Voetbalvereniging BZS aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid als transacties niet op de juiste wijze verlopen, als de kwaliteit na aankoop niet blijkt te voldoen, bij meningsverschillen tussen partijen, etc. Dit zullen de betrokken personen onderling moeten oplossen.

Gegevens van het product

Kies afbeeldingWijzig Verwijder