JO10-1 maatje te klein voor JO11-1 van TEC

In de eerste helft bleken zij ook in figuurlijk opzicht groter dan onze jongens. Tijdens deze helft waren er zo'n 12 shots op onze goal. Maar Jan-Joop verdedigde het doel zo goed dat er 'slechts' vijf kansen verzilverd werden, waarvan twee in laatste paar minuten. BZS schoot éénmaal op op het doel van TEC; dit mondde helaas niet uit in een doelpunt. De ruststand was dan ook 5-0.
Aan het begin van de tweede helft bleef TEC de druk hooghouden. In de eerste 5 minuten alweer twee pogingen tot het maken van doelpunt door TEC , waarvan Jan-Joop er één wist tegen te houden. De verdediging moest flink aan de bak tijdens deze wedstrijd!
Toen leek echter het tij te keren; BZS voerde de druk op de doel van TEC op door een paar aanvallen, een hoekschop en een mooie voorzet voor het doel. Helaas zonder het gewenste (en verdiende) resultaat; een doelpunt! Ook een vrije trap van Joep kon BZS niet van de nullijn helpen. Ondanks de getoonde vechtersmentaliteit en het goede positiespel was het eindresultaat 9-0.

BZS JO10-1 maatje te klein voor TEC JO11-1

TEC JO11-1 - BZS JO10-1

Zaterdag 10 september, de eerste bekerwedstrijd voor de jongens van JO10-1. Deze wedstrijd vond plaats bij TEC tegen JO11-1 op een kunstgrasveld, waarop de tegenstanders bij aankomst al aan het warmlopen waren. De jongens van het team oogden indrukwekkend groot... In de eerste helft bleken zij ook in figuurlijk opzicht groter dan onze jongens. Tijdens deze helft waren er zo'n 12 shots op onze goal... meer »

• 10 september 2016, 9:30