BZS MO-17 pakken weer de volle winst ondanks het slechte weer.

BZS MO17-1

Haaften MO17-1

Meisjes onder 17, MO17-1, 2e klasse 09

11 november 2017 13:30

Dirk-Jan Immink

MO-17 pakken weer de volle winst ondanks het slechte weer.

De wedstrijd tegen Haaften MO-17 werd gelijk goed ingezet door mooi overspel kreeg Lieke na 4 min al een kans om te scoren helaas op de paal.

Daarna stond de verdediging van Haaften als een blok en werd het moeilijker om te scoren toch lukte het Latisha om de bal in de korte hoek langs de keeper te krijgen 1-0.

Haaften kreeg grip ons spel en uit een corner kopte ze de bal mooi in 1-1. Bij onze dames was het samenspel weg waardoor Haaften bleef drukken op ons doel, een vrije trap van Haaften mooi in de kruising bracht ons op achter stand 1-2 hier zijn we de rust mee ingegaan.  In de kleedkamer even de bekende puntjes op de i gezet en afgesproken de bal weer over te gaan spelen.

Hierdoor kregen we gelijk weer de grip terug op het spel en door gezamenlijk hard te werken werd het al snel 2-2  mooie goal van Lieke, Haaften raakte hierdoor in paniek en ook onbesuisd grof spel, maar de wedstrijd werd uit eindelijk afgemaakt door 3-2 te scoren het was een mooie wedstrijd om na te kijken jammer van het weer.